Klachtenmanagement - Thuis bij Alter Vision

Ga naar de inhoud


Feedback en kwaliteitsmanagement

Dank u wel dat u ons in de gelegenheid stelt onze kwaliteit van dienstverlening optimaal te houden en mogelijk waar nodig voor u te verbeteren.  Dat stellen we zeer op prijs.

In geval u ons op de hoogte wilt stellen van een ongenoegen, of mogelijke klacht ten aanzien van uw ervaring met onze activiteiten, presentatie, administratie, website, privacybeleid of bepaalde dienst van Alter Vision, dan nodigen wij u uit ons te bellen om het onderwerp van uw ongenoegen of feedback persoonlijk met ons te bespreken. Zodoende kunnen we mogelijk direct handelen om uw ongenoegen weg te nemen en onze dienstverlening naar ieders tevredenheid te verbeteren.

U kunt ons ook een mailbericht sturen als u dat prettiger vindt.
Indien u ons een mailbericht hebt gestuurd, maar na twee weken nog geen enkel bericht van ons heeft ontvangen, verzoeken wij u ons te bellen.
Het kan dan zijn dat u ons retourbericht niet heeft ontvangen, of dat wij uw bericht niet hebben ontvangen (bijvoorbeeld bij de spammail terecht is gekomen).  
Wij weten dat dan alleen als u ons belt. Zo voorkomen we onnodige misverstanden en kunnen uiteindelijk toch nog vlot uw bericht  behandeling nemen.


Terug naar de inhoud